poniedziałek, 26 stycznia 2015

Stosik na najbliższy czas (styczeń 2015)

Bardzo dawno nie kupowałam żadnych książek, ale tym razem – zachęcona recenzją Klaudyny zKreatywy zrobiłam wyjątek – kupiłam Powiedz wilkom, że jestem w domu. A reszta… jakoś tak sama przywędrowała… :P




Na samym spodzie są 2 książki z biblioteki, które od dawna chciałam przeczytać.
Pitera już zaczęłam, ale zrobiłam małą przerwę na Powiedz wilkom.
Mechaniczny książę – bo uwielbiam twórczość C. Clare i nie mogę się doczekać, aż poznam ten tom.
W milczeniu – egzemplarz od Miry i Harlequin, który będzie dobrym odpoczynkiem od fantastyki
Lare I’tae – kupiona w toruńskim Hobbicie za 11,90 – kto by się nie skusił? ;) Od dawna mi się marzyła i mimo, że to drugi tom, musiałam ją wziąć.
Powiedz wilkom, że jestem w domu – własny zakup. Czytam i kocham z każdą stroną coraz bardziej!
Vol’jin. Cienie Hordy – dawno chciałam przeczytać coś z Warcrafta i mój Mężczyzna pomógł mi spełnić to życzenie. :)

Do tego stosiku lektur na najbliższy czas powinna dołączyć też rozpoczęta jakiś czas temu Muzyka Duszy Pratchetta (w formie ebooka) i… Wybór Crossa od Wielkiej Litery! Baaaardzo chciałam przeczytać tę książkę, więc kiedy na poczcie zobaczyłam maila z propozycją egzemplarza recenzenckiego, myślałam, że oszaleję z radości. :)

Jak widzicie, staram się wrócić do tego, co było dawniej – czyli do sięgania głównie po fantastykę. Któraś z książek wpadła Wam w oko?


18 komentarzy:

  1. Miłej lektury :) Oj też chętnie przeczytałabym ,,Powiedz wilkom, że jestem w domu" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadł mi w oko Lare-i-t'ae. Poszukam u siebie może w jakiejś bibliotece znajdę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, znam to "same jakoś przywędrowały" :DD Sama czasami nie zauważam, jak nagle jedna książka się rozmnaża i mam kilka. Ja natomiast dorwałabym Ericę Spindler, dlatego czekam na twoją opinię. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. ,,Powiedz wilkom, że jestem w domu" - do tej pory wszystkie recenzje tej powieści były tak bogate w emocje, że aż jednocześnie i pragnę, i obawiam się przyszłej lektury. Koniecznie podziel się swoimi wrażeniami! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam "Mechanicznego księcia" i wszystkie inne książki pani Clare. :) Reszty niestety nie czytałam, ale mam wielką ochotę na "Powiedz wilkom" ^^
    Miłej lektury! :3

    cos-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo masz do czytania :) Ale nie zazdroszczę, bo byłam dziś w bibliotece i przyniosłam własny stosik :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Same piękności ; ) Ja czekam na egzemplarz recenzencki od Miry, więc W milczeniu na pewno przeczytam. Jestem bardzo ciekawa tej książki

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam w takim razie na recenzję Powiedz wilkom, że jestem w domu, bo jestem ogromnie jej ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mechaniczny książę - nie najgorszy, choć najsłabszy w tej trylogii. Ale i tak polecam, bo Diabelskie maszyny są super. Pewnie kiedyś jeszcze do nich wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny stosik! Uwielbiam Clare, a "Mechaniczny Książę" to chyba moja ulubiona część z tej prequelowej trylogii :)
    Również czekam na wrażenia z lektury "Powiedz wilkom, że jestem w domu" :)
    Pozdrawiam i życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty wracasz do fantastyki, a ja jej w ogóle nie opuszczałam, więc typowo zazdroszczę Ci jej całej - oprócz Clare ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Powiedz wilkom, że jestem w domu" brzmi ciekawie, czekam na twoją recenzję :)
    "Mechaniczny Książę" jest, według mnie, najlepszą z części trylogii Piekielnych Maszyn, po prostu piękna książka. "Mechaniczna Księżniczka" jednak psuje cały efekt, wszystko w tej części robi się cukierkowe i bardzo banalne, niestety. Jednak mam nadzieję, że ty będziesz mieć odmienne zdanie na temat trzeciej części :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama poluję na "Powiedz wilkom, że jestem w domu".
    Poza tym życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lare i'tae czeka w swojej kolejce na przeczytanie... właściwie, całkiem zapomniałam o tym, że mam ta książkę! Dziękuję, że mi przypomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz motywuje i sprawia mi dużo radości. Dziękuję!

Etykiety

5 powodów absurd Afryka aids Alex Kava alkoholizm Amazonia anioły antyutopia artykuły Austria Baczyński baśń bezdomność blogerzy blogowe akcje blogowe dyskusje broń biologiczna Carlos Ruiz Zafón Chiny choroby psychiczne ciekawostki cytaty czas wolny Dary Anioła debiut demony depresja design detektyw Diabelskie Maszyny diabły dla młodszych czytelników druga wojna światowa drugi koniec smyczy dzieciństwo dziennikarstwo Dziki Zachód ebooki fantastyka film 2013 film 2014 giełda gladiatorzy Gone gościnnie historia homoseksualizm horror humor informatyka Jacek Piekara Jack London Japonia John Green Joy Jutro katastrofa klasyka klasztor komiks komputery konie konkursy kot kowboje Kozacy kreatywnie kryminały księgarnie kynologia legendy lifestyle listy literatura erotyczna literatura kobieca literatura obyczajowa Londyn Magda magia malarstwo malowanie po numerach medycyna miasto miłość mitologia skandynawska mitologia słowiańska morderstwo morze nałogi narkotyki narracja pierwszoosobowa natura Neil Gaiman newsy Niemcy niepełnosprawność Norwid nowela nowotwór Nowy York ogień opowiadania Orzeszkowa pamiętnik paranormal romance pasja Peru pies pisarze podróże podsumowania 2015 poezja pogaduchy z pisarzami polscy autorzy Polska popołudnia z klasyką popularnonaukowe porwanie post-apo powieść młodzieżowa powieść psychologiczna powieść tendencyjna powstanie pozytywizm Pratchett prawdziwa historia Prus przemyt przepisy przygoda przyjaźń radość renesans rodzeństwo rodzina romans romantyzm Rosja RPA samobójstwo samoloty sąd schizofrenia sen sensacja serwisy SF smoki Sophie Hannah starość steampunk Stephen King stosik Suzanne Collins szamanizm śmierć tajemnica Teksas thriller top 10 Toruń trauma Tsavo Uczta Wyobraźni urban fantasy USA Verne wakacje wampiry Wielka Brytania wiersze wieś wikingowie wilkołaki Włochy wojna wojsko wolność wspomnienia wyspa wywiad XIX wiek XX wiek zagraniczni autorzy zaniki pamięci zdolności paranormalne zima zjawiska paranormalne zombiaki zwiadowcy zwierzęta żegluga