piątek, 24 października 2014

Wyjątkowo - stosik i moje nowe półki :)

Kiedyś na jakimś blogu widziałam fajne określenie tego typu posta: stos(owne) zamaskowanie braku recenzji. ;) Niedługo oczywiście i ona się ukaże, ale z racji choroby, lektur na studia i faktu, że czytam teraz wyjątkowego gniota, udajmy, że nikt braku rzeczonej recenzji nie zauważył. ;)
Dawno nie kupowałam, ani nawet nie dostałam żadnej książki. Ten stosik przełamuje złą passę i dzięki temu mam sporo własnych książek do przeczytania.






Od dołu:
Gwiazd naszych wina – pożyczona od koleżanki. Nie miałam zamiaru czytać, bo już widziałam film, ale… po prostu muszę. ;)
Jedwabnik – prezent od chłopaka na urodziny. :)
Zakochać się – wygrana w konkursie na Lubimyczytac.pl
Wieczne życie – jw. Na tej książce bardzo mi zależało, dlatego ogromnie się z niej cieszę!
Syn – również wygrana na LC
Oni – egzemplarz recenzencki od Videografu! Czyli jednak jest wydawnictwo, które o mnie pamięta. :) Serdecznie dziękuję.
Pożeracz snów – wymiana na LC
Odd i Lodowi Olbrzymi – kupiona w promocji
I tak człowiek trafił na psa – czytałam już jedną książkę tego autora i byłam pod wielkim wrażeniem. Nie mogę się doczekać lektury tej pozycji!

"A jak już przeczytasz... to powiesz, jak człowiek trafił na psa, prawda?
A może piszą tam coś o psujących się piłeczkach?"

*

Poza tym niedawno miałam generalny remont pokoju. Przy okazji trzeba było wygospodarować więcej miejsca na książki, które przestały się mieścić na regale… oto efekty:





Co sądzicie o stosiku? Czy coś czytaliście, a może macie w planach i jesteście ciekawi recenzji? Którą książkę, według Was, powinnam przeczytać najpierw? (oczywiście zaraz po egzemplarzu recenzenckim, który ma pierwszeństwo).

Pozdrawiam Was cieplutko. :)

27 komentarzy:

  1. Ale masz genialne półki ^^ ja mam niestety 2 ściany pod jedna śpię a druga ma meble i nie mam miejsca na półeczki ze względu na mały metraż:( Ale jakoś upycham do biblioteczki w przedpokoju i marzę o większym pokoju :D Ze stosiku czytałam tylko ,,Gwiazd naszych wina" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie tam ciekawi ten wyjątkowy gniot, którego teraz czytasz :)).
    ,,Pożeracz snów" mi się wybitnie nie podobał, prawie usnęłam w trakcie czytania, za to ,,Gwiazd naszych wina" przypadło mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chciałabym przeczytać "Jedwabnika", ale przede mną jeszcze "Wołanie kukułki" :) "Pożeracz snów" kurzy mi się od ponad dwóch lat :) Tobie życzę przyjemnej lektury :) Sama planuję wygospodarować więcej miejsca na książki, ale raczej zdecyduję się na stojące regały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Zakochać się" i książka mi się nawet podobała. Za to zazdroszczę ci "Jedwabnika" i jakbym miała go w domu, to czytałabym go najpierw :). Miłej lektury!

    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te półki, tylko ja bałabym się, że mi na głowę spadną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książkę Ahern z przyjemnością sama bym przeczytała. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam z tego "Zakochać się", dobre romansidło, choć uważam, że ochy i achy na temat tej książki są przesadzone. Tak czy inaczej, miłego czytania!

    A! I ładne półki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Niekoniecznie, możesz dołączyć nie zamieszczając banera :)
    http://pasion-libros.blogspot.com/2014/08/wyzwanie-autorskie-czytamy-ebooki.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle gdzieś mi się przewija Syn Nesbo. Nie miałam jeszcze styczności z tym autorem, ale z tego co mi wiadomo, to dobry pisarz. A w biblioteczce widzę Lewisa i Martina i się zacieszam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. "Stos(owne) zamaskowanie", podoba mi się to! ;) A z książek czytałam jedynie Gaimana i przypadł mi do gustu. Nie jest to może moja ulubiona powieść tego autora (najlepiej mi się czytało "Ocean..." i "Nigdziebądź"), ale i tak urzeka.
    Regały piękne, tylko że sama wolę oszklone (ze względu na astmę). :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie czytałam nic z Twojego stosiku :) nie mam ostatnio w ogóle czasu na książki :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zbiory :) Ja sobie obiecałam, że dopóki nie przeczytam jakiejś części nieprzeczytanych na półce książek to nie kupuję nowych... no chyba, że będą super promocje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiedze, ze zakupiłaś sobie "Gwiazd naszych wina". Szkoda, ze z filmową okładką, ponieważ ja stawiam na orginalne wydania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała faktycznie kupić tę książkę, to też wybrałabym oryginalne wydanie, ale ten egzemplarz jest pożyczony, o czym zresztą napisałam pod zdjęciem. ;)

      Usuń
  14. Czytałam "Gwiazd naszych wina" i "Pożeracz snów", ciekawe lektury ;) myślę, że powinny przypaść Ci do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam kilka książek z Twojego stosiku :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne półki, zazdroszczę takiej ilości książek! Co do stosiku - "Gwiazd naszych wina" to książka, którą kocham, "Jedwabnik" - ta, którą muszę mieć.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahern z przyjemnością bym przeczytała :) fajny i ciekawy stosik - miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdobycze. Masz śliczne półki w pokoju. Tak prosto, ale ładnie.
    Czytałam tylko GNW i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy stosik, a półeczki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja muszę kupić regał, bo półki mi się już uginają:D Twoje są jakieś wyjątkowe - jak Ty tam tyle upchałaś? Widzę Sagę o Ludziach Lodu:D I dla pieska się stosik podoba - on Ci nosem pokazuje co najpierw masz przeczytać;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo? Przecież ten większy regał ma jeszcze mnóstwo wolnego miejsca. :D A te półki są robione - w castoramie można kupić "szyny" do przykręcenia na ścianę i podpórki, i nawet odpowiedniej długości i szerokości półki. :)

      Usuń
  21. Świetne półki, mi już powoli zaczyna brakować miejsca na cokolwiek :D Jestem ciekawy czy spodoba Ci się Syn Nesbo :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz motywuje i sprawia mi dużo radości. Dziękuję!

Etykiety

5 powodów absurd Afryka aids Alex Kava alkoholizm Amazonia anioły antyutopia artykuły Austria Baczyński baśń bezdomność blogerzy blogowe akcje blogowe dyskusje broń biologiczna Carlos Ruiz Zafón Chiny choroby psychiczne ciekawostki cytaty czas wolny Dary Anioła debiut demony depresja design detektyw Diabelskie Maszyny diabły dla młodszych czytelników druga wojna światowa drugi koniec smyczy dzieciństwo dziennikarstwo Dziki Zachód ebooki fantastyka film 2013 film 2014 giełda gladiatorzy Gone gościnnie historia homoseksualizm horror humor informatyka Jacek Piekara Jack London Japonia John Green Joy Jutro katastrofa klasyka klasztor komiks komputery konie konkursy kot kowboje Kozacy kreatywnie kryminały księgarnie kynologia legendy lifestyle listy literatura erotyczna literatura kobieca literatura obyczajowa Londyn Magda magia malarstwo malowanie po numerach medycyna miasto miłość mitologia skandynawska mitologia słowiańska morderstwo morze nałogi narkotyki narracja pierwszoosobowa natura Neil Gaiman newsy Niemcy niepełnosprawność Norwid nowela nowotwór Nowy York ogień opowiadania Orzeszkowa pamiętnik paranormal romance pasja Peru pies pisarze podróże podsumowania 2015 poezja pogaduchy z pisarzami polscy autorzy Polska popołudnia z klasyką popularnonaukowe porwanie post-apo powieść młodzieżowa powieść psychologiczna powieść tendencyjna powstanie pozytywizm Pratchett prawdziwa historia Prus przemyt przepisy przygoda przyjaźń radość renesans rodzeństwo rodzina romans romantyzm Rosja RPA samobójstwo samoloty sąd schizofrenia sen sensacja serwisy SF smoki Sophie Hannah starość steampunk Stephen King stosik Suzanne Collins szamanizm śmierć tajemnica Teksas thriller top 10 Toruń trauma Tsavo Uczta Wyobraźni urban fantasy USA Verne wakacje wampiry Wielka Brytania wiersze wieś wikingowie wilkołaki Włochy wojna wojsko wolność wspomnienia wyspa wywiad XIX wiek XX wiek zagraniczni autorzy zaniki pamięci zdolności paranormalne zima zjawiska paranormalne zombiaki zwiadowcy zwierzęta żegluga