piątek, 19 kwietnia 2013

Pierwszy stosik w historii bloga!

Witajcie. :) Zazwyczaj nie pokazuję stosików, ale na najbliższy czas mam dosyć sprecyzowane plany czytelnicze, toteż uchylę rąbka tajemnicy i przedstawię książki, za które zabiorę się w najbliższym czasie.





Od góry:
 - "Klucze do rzeki" - od wydawnictwa Novae Res
 - "Grabarz" - od wydawnictwa Novae Res
 - "Księżyc nad Świtezią" - od wydawnictwa Novae Res
 - "Lśnienie" - z biblioteki. Aktualnie czytam.
 - "Zwiadowcy. Płonący most" - z Finty
 - "Apokalipsa według Pana Jana" - z Finty
 - "Diablo. Dziedzictwo krwi" - z biblioteki. Nie mogę się doczekać tej pozycji.
 - "Opowieści o Vimce" - z biblioteki
 - "Wyliczanka" - z biblioteki

Ostatnią wyprawę do biblioteki uważam za wyjątkowo udaną, znalazłam bardzo ciekawe książki. Na dniach pojawi się recenzja "Lśnienia". Tylko co czytać później? Pomóżcie mi zdecydować. :)

Czytaliście któreś książki, lub chcielibyście przeczytać? Zainteresowało Was coś?

16 komentarzy:

  1. Opowieści o Vimce:) Mnie bardzo się podobała.
    Czytałam Kinga, rzecz jasna i Apokalipsę. W ogóle cenię sobie książki Szmidta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudoności, czekam na recenzje fantasty z Novae Res ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, Lśnienie! :D
    Diablo sama chętnie bym przeczytała. Może wtedy zrozumiałabym, co do mnie mówi chłopak;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa, jak podobało Ci się "Lśnienie". Ja bowiem nie mogłam przebrnąć przez tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny stos! Życzę miłej lektury ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa Twojej opinii "Lśnienia", bo sama zamierzam przeczytać w najbliższym czasie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miłego czytania :) Czekam na recenzje :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Lśnienie, Lśnienie! :)
    Czekam na ten dzień kiedy w końcu i ja będę mogła je przeczytać (na razie brak czasu...).

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja koleżanka jest wielką fanką Zwiadowców, więc czekam na Twoją opinię! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyczekuję w takim razie na recenzję ,,Lśnienia" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też chciałam ,,Grabarza", ale jak wiesz już się nie załapałam. Czekam w takim razie na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj doszedł do mnie Księżyc nad Świtezią :) Jestem bardzo ciekawa tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też... czytaj najpierw ją i opisz wrażenia

      Sandra

      Usuń
  13. Czytałem z tego stosu tylko "Zwiadowców".
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Lśnienie" Kinga to już klasyka, ciekawa jestem Twojej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie czytałam nic z tego, co tu zaprezentowałaś. "Lśnienie" znam, ale tylko jako film, dlatego chętnie bym przeczytała książkę.
    Intryguje mnie "Wyliczanka" :)
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń

Każdy Wasz komentarz motywuje i sprawia mi dużo radości. Dziękuję!

Etykiety

5 powodów absurd Afryka aids Alex Kava alkoholizm Amazonia anioły antyutopia artykuły Austria Baczyński baśń bezdomność blogerzy blogowe akcje blogowe dyskusje broń biologiczna Carlos Ruiz Zafón Chiny choroby psychiczne ciekawostki cytaty czas wolny Dary Anioła debiut demony depresja design detektyw Diabelskie Maszyny diabły dla młodszych czytelników druga wojna światowa drugi koniec smyczy dzieciństwo dziennikarstwo Dziki Zachód ebooki fantastyka film 2013 film 2014 giełda gladiatorzy Gone gościnnie historia homoseksualizm horror humor informatyka Jacek Piekara Jack London Japonia John Green Joy Jutro katastrofa klasyka klasztor komiks komputery konie konkursy kot kowboje Kozacy kreatywnie kryminały księgarnie kynologia legendy lifestyle listy literatura erotyczna literatura kobieca literatura obyczajowa Londyn Magda magia malarstwo malowanie po numerach medycyna miasto miłość mitologia skandynawska mitologia słowiańska morderstwo morze nałogi narkotyki narracja pierwszoosobowa natura Neil Gaiman newsy Niemcy niepełnosprawność Norwid nowela nowotwór Nowy York ogień opowiadania Orzeszkowa pamiętnik paranormal romance pasja Peru pies pisarze podróże podsumowania 2015 poezja pogaduchy z pisarzami polscy autorzy Polska popołudnia z klasyką popularnonaukowe porwanie post-apo powieść młodzieżowa powieść psychologiczna powieść tendencyjna powstanie pozytywizm Pratchett prawdziwa historia Prus przemyt przepisy przygoda przyjaźń radość renesans rodzeństwo rodzina romans romantyzm Rosja RPA samobójstwo samoloty sąd schizofrenia sen sensacja serwisy SF smoki Sophie Hannah starość steampunk Stephen King stosik Suzanne Collins szamanizm śmierć tajemnica Teksas thriller top 10 Toruń trauma Tsavo Uczta Wyobraźni urban fantasy USA Verne wakacje wampiry Wielka Brytania wiersze wieś wikingowie wilkołaki Włochy wojna wojsko wolność wspomnienia wyspa wywiad XIX wiek XX wiek zagraniczni autorzy zaniki pamięci zdolności paranormalne zima zjawiska paranormalne zombiaki zwiadowcy zwierzęta żegluga